24.06.2017 70 Views

Джордж Клуні продав власний бренд текіли за $1 мільярд

За словами засновнкиків, бренд Casamigos народився після нічних дружніх посиденьок з текілою.

Джордж Клуні продав власний бренд текіли за $1 мільярд

Британський алкогольний гігант Diageo придбав преміальний американський бренд текіли Casamigos, співзасновником якого є голлівудський актор Джордж Клуні, за 1 млрд доларів. Про це пише Російська служба ВВС.

За їхніми словами, бренд Casamigos (у перекладі з іспанської — «дім друзів») народився після нічних дружніх посиденьок з текілою. Чоловік супермоделі Сінді Кроуфорд Ранде Гербер розповів, що Casamigos «почалася з дружби і задуму створити найсмачнішу і м’яку текілу».

Джордж Клуні сказав в інтерв’ю Ес-ен-бі-сі, що він та його друзі «залишаться частиною Casamigos і, мабуть, вип’ють ввечері по шоту. Або навіть по два».

Як повідомляв УНІАН, на початку червня дружина актора Амаль народила двійню — дівчинку і хлопчика. Угоду з Diageo було підписано всього кілька тижнів потому.

Читайте про найважливіші та найцікавіші події в УНІАН Telegram

Previous США продовжать підтримувати Україну: Порошенко зустрівся із очільником Пентагону
Next Суд обрав запобіжний захід 22-річному фігуранту "бурштинової справи"

You might also like

Германия в этом году ждет прибытия до 300 тысяч беженцев

Больше, считают в ведомстве по делам миграции и беженцев, быть не должно.

Мощное землетрясение в Индонезии: погибли 18 человек

Десятки человек находятся под завалами.

Горсовет в Англии отказался вывесить радужный флаг над ратушей

Гей-активисты потрясены и возмущены отказом горсовета вывесить их символику над ратушей.