Главная / Україна / Антимонопольний комітет оштрафував «Київстар» на 21 млн грн

Антимонопольний комітет оштрафував «Київстар» на 21 млн грн

Антимонопольний комітет оштрафував "Київстар" на 21 млн грн

Антимонопольний комітет оштрафував оператора мобільного зв'язку за недостовірну інформацію.

Антимонопольний комітет України оштрафував мобільного оператора «Київстар» на 21 млн грн, повідомив голова комітету Юрій Терентьєв на сторінці у Facebook.

«Комітетом прийнято рішення у справі проти відповідача ПРАТ «Київстар» про недобросовісну конкуренцію у вигляді поширення інформації щодо умов тарифікації, яка вводить в оману (порушення статті 15-1 ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції»). Накладено штраф у розмірі 21 307 597 грн,» — написав Терентьєв.

Голова АМКУ уточнив, що оператор в інформації щодо вартості зв’язку стверджував, що тарифікація посекундна. Тоді як вже з першої секунди розмови списувалася вартість повної хвилини. І таке порушення прав споживачів було зафіксовано у двох з трьох інформаційних повідомлень оператора.

Посекундна тарифікація «Київстар» — штраф 21 млн грн Вчора 14.12.2017 Комітетом було прийнято рішення у справі проти ві…

Опубликовано Yuriy Terentyev 15 декабря 2017 г.

Після публікації статті редакція ТСН.ua отримала листа від «Київстару», у якому викладено також і позицію компанії.

В ньому зазначається, що претензії АМКУ не стосуються тарифікації голосових викликів, а виключно засобів, за допомогою яких компанія інформувала про це абонентів. Це відбувається через усі канали комунікацій – на офіційному сайті компанії, в рекламних матеріалах, у доступній та зрозумілій формі та у визначений законом спосіб.

«Відповідно до Закону про телекомунікації кожен оператор самостійно встановлює тарифи і спосіб тарифікації тривалості надання послуги. Закон вимагає, щоб для обчислення вартості послуг застосовувалась тарифна одиниця (одиниця обсягу послуги) – секунда, хвилина, обсяг даних, кількість повідомлень, тощо. «Київстар» повністю дотримується цих законодавчих вимог,» — йдеться у повідомленні.

У компанії кажуть, що їхня тарифікація голосових викликів повністю відповідає вимогам законів України. Більш того, усі оператори мобільного зв’язку, які нині існують на ринку, застосовують один і той самий принцип тарифікації. 

Новини по темі:  В ООН закликали запобігти гуманітарній кризі через ситуацію на Донецькій фільтрувальній станції

 У зв’язку з викладеним вище, «Київстар» наразі роглядає питання щодо можливого оскарження рішення АМКУ.

Нагадаємо, восени АМКУ оштрафував одного з українських мобільних операторів на 19,5 млн гривень. Причиною величезного штрафу ТОВ «Лайфсел» також стало введення українців в оману щодо посекундної тарифікації. 

Відео"Укртелеком" із жовтня підвищив тарифи за користування стаціонарним телефоном