Антимонопольний комітет оштрафував оператора мобільного зв'язку за недостовірну інформацію.
Антимонопольний комітет України оштрафував мобільного оператора «Київстар» на 21 млн грн, повідомив голова комітету Юрій Терентьєв на сторінці у Facebook.
«Комітетом прийнято рішення у справі проти відповідача ПРАТ «Київстар» про недобросовісну конкуренцію у вигляді поширення інформації щодо умов тарифікації, яка вводить в оману (порушення статті 15-1 ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції»). Накладено штраф у розмірі 21 307 597 грн,» — написав Терентьєв.
Голова АМКУ уточнив, що оператор в інформації щодо вартості зв’язку стверджував, що тарифікація посекундна. Тоді як вже з першої секунди розмови списувалася вартість повної хвилини. І таке порушення прав споживачів було зафіксовано у двох з трьох інформаційних повідомлень оператора.
Посекундна тарифікація «Київстар» — штраф 21 млн грн Вчора 14.12.2017 Комітетом було прийнято рішення у справі проти ві…
Опубликовано Yuriy Terentyev 15 декабря 2017 г.
Після публікації статті редакція ТСН.ua отримала листа від «Київстару», у якому викладено також і позицію компанії.
В ньому зазначається, що претензії АМКУ не стосуються тарифікації голосових викликів, а виключно засобів, за допомогою яких компанія інформувала про це абонентів. Це відбувається через усі канали комунікацій – на офіційному сайті компанії, в рекламних матеріалах, у доступній та зрозумілій формі та у визначений законом спосіб.
«Відповідно до Закону про телекомунікації кожен оператор самостійно встановлює тарифи і спосіб тарифікації тривалості надання послуги. Закон вимагає, щоб для обчислення вартості послуг застосовувалась тарифна одиниця (одиниця обсягу послуги) – секунда, хвилина, обсяг даних, кількість повідомлень, тощо. «Київстар» повністю дотримується цих законодавчих вимог,» — йдеться у повідомленні.
У компанії кажуть, що їхня тарифікація голосових викликів повністю відповідає вимогам законів України. Більш того, усі оператори мобільного зв’язку, які нині існують на ринку, застосовують один і той самий принцип тарифікації.
У зв’язку з викладеним вище, «Київстар» наразі роглядає питання щодо можливого оскарження рішення АМКУ.
Нагадаємо, восени АМКУ оштрафував одного з українських мобільних операторів на 19,5 млн гривень. Причиною величезного штрафу ТОВ «Лайфсел» також стало введення українців в оману щодо посекундної тарифікації.
Відео"Укртелеком" із жовтня підвищив тарифи за користування стаціонарним телефоном