Главная / Україна / Титри до проекту «Діти перемоги» ввійшли до топ-10 популярних за версією PromaxBDA 2017

Титри до проекту «Діти перемоги» ввійшли до топ-10 популярних за версією PromaxBDA 2017

Титри до проекту "Діти перемоги" ввійшли до топ-10 популярних за версією PromaxBDA 2017

Кількість відзнак роботи команди маркетингу "1+1 медіа" продовжує зростати.

Титри до проекту «Діти перемоги», які команда «1+1 design» департаменту маркетингу «1+1 медіа» розробила для документального фільму Світлани Усенко, увійшли до рейтингу «Top 10 Main Titles of 2017» за версією PromaxBDA та відзначені одними з найпопулярніших.

«Дуже приємно, що титри до стрічки «Діти перемоги» обрані, як ті, що не тільки задають тон емоційного сприйняття для фільму, а й оцінюються самостійною творчою роботою за ідею та її втілення. Потрапити в десятку рейтингу PromaxBDA є важливою відзнакою для нашої групи», − коментує Олена Мартинова, директор зі стратегічного маркетингу «1+1 медіа«.

Разом з «1+1 медіа» в ТОП-10 популярних 2017 року PromaxBDA потрапили роботи розроблені відомими в світі Disney Channel для «Andi Mack», FX для «Feud: Bette and Joan», AMC для «The Son», Imaginary Forces для «Anne», Fox для «Shots Fired», Sequence для «Jules Unlimited», HBO для «Real Time with Bill Maher». Також до переліку увійшли титри до серіалів «Втеча з в'язниці» та «Американські боги».

Нагадаємо, у титрах, які відкривали фільм «Діти перемоги», кожна дитина крейдою малює картину. Але малюнки являють собою дещо більше, ніж просто зображення: вони демонструють щось дороге з того, що діти втратили під час військових дій.  Стрічка присвячена найдраматичнішим сторінкам української історії. Автор фільму Світлана Усенко зібрала історії шести героїв з різних куточків України, які будучи дітьми стали свідками масштабної трагедії від 1939 до 1945 року, опинившись в епіцентрі війни. Телеканал «1+1» показав її до Дня пам’яті та примирення, 8 травня.

Новини по темі:  У Львові на снігу біля смітника знайшли метрову ігуану