11.05.2017 122 Views

Вчені розповіли про цілющу здатність котів

Муркотіння котів може оздоровити людину

Вчені розповіли про цілющу здатність котів

Група вчених із Нью-Йоркського унівеситету провела серію досліджень і дійшла висновку, що коти мають цілющі здібності.

Як виявилося, муркотіння «вусатих-смугастих» може допомагати людському організму в процесі відновлення. Вони мурчать з частотою 25-150 Гц, а це ідеально підходить для регенерації м’язової і кісткової тканин, та й просто для ослаблення крепатури. Про результати незвичайного дослідження фахівці написали в періодичному виданні університету.

Також вчені з’ясували, що люди, у яких немає кота, страждають від проблем з роботою серцево-судинної ситеми на 40% частіше, ніж господарі матроскіних. Це відбувається тому, що котяче муркотіння замінює лікування ультразвуком, тим самим стімулюючи кістки й м’язи. Яким саме чином відбувається дивовижний процес одужання, вченим з’ясувати поки що не вдалося.

Нагадаємо, раніше інформаційний портал «Знай.ua» повідомляв про те, що вчені створили пластир, що підвищує шанси врятуватися від інсульту.

Previous У Римі з'явилося графіті, на якому Папа Франциск цілується з Трампом-"дияволом"
Next «Реал» став рекордсменом за кількістю єврокубкових фіналів

Сонячну систему поглинула гігантська бульбашка

Сонячна система, на думку вчених, схожа на пуголовка Вчені з NASA виявили навколо Сонячної системи дивне утворення, схоже на гігантську бульбашку, яка огорнула планети. Дані, які отримали під час місії

Под Новой Зеландией нашли зомби-вулкан

Новозеландские геологи открыли магматическую камеру, которая формируется не под действующими вулканами страны, а в совершенно далеком от вулканической активности районе.

Вчені знайшли «волосся Венери» на дні океану