11.05.2017 199 Views

Вчені розповіли про цілющу здатність котів

Муркотіння котів може оздоровити людину

Вчені розповіли про цілющу здатність котів

Група вчених із Нью-Йоркського унівеситету провела серію досліджень і дійшла висновку, що коти мають цілющі здібності.

Як виявилося, муркотіння “вусатих-смугастих” може допомагати людському організму в процесі відновлення. Вони мурчать з частотою 25-150 Гц, а це ідеально підходить для регенерації м’язової і кісткової тканин, та й просто для ослаблення крепатури. Про результати незвичайного дослідження фахівці написали в періодичному виданні університету.

Також вчені з’ясували, що люди, у яких немає кота, страждають від проблем з роботою серцево-судинної ситеми на 40% частіше, ніж господарі матроскіних. Це відбувається тому, що котяче муркотіння замінює лікування ультразвуком, тим самим стімулюючи кістки й м’язи. Яким саме чином відбувається дивовижний процес одужання, вченим з’ясувати поки що не вдалося.

Нагадаємо, раніше інформаційний портал “Знай.ua” повідомляв про те, що вчені створили пластир, що підвищує шанси врятуватися від інсульту.

Новини по темі:  Ученые узнали о захвате Мирового океана осьминогами и кальмарами
Previous У Римі з'явилося графіті, на якому Папа Франциск цілується з Трампом-"дияволом"
Next «Реал» став рекордсменом за кількістю єврокубкових фіналів

Вчені синтезують людську ДНК до 2023 року

Штучні людські геноми допоможуть здолати багато вроджені дефекти Міжнародна група вчених з Норвезького університету провела серію лабораторних досліджень, в результаті чого сміливо заявила, що зможе синтезувати людську ДНК в найближчі

Восьминоги використовують жала медуз як зброю

Молюск поїдає свою жертву, залишаючи жала Вчені стверджують, що восьминоги почали демонструвати розумну поведінку. Ці мешканці підводного світу навчилися використовувати жала медуз як зброю. Про це повідомив портал “allnews”. За

Унікальний сад фараонів вперше знайшли у Єгипті

У Єгипті виявили сад поховань часів фараонів У єгипетському місті Луксор розкопали унікальний похоронний сад періоду 2040-1640 років до нашої ери. Про це повідомляє прес-служба Міністерства у справах старожитностей Єгипту.