10.05.2017 80 Views

Науковці заявили про революційні властивості конопель

Науковці вирішили перевірити вплив конопель на мозок

Науковці заявили про революційні властивості конопель

Тетрагідроканнабінол (ТГК), який міститься у коноплі, здатний омолодити мозок.

До такого висновку дійшли вчені Єрусалимського єврейського Університету і Університету Бонна, провівши дослідження на мишах.

За їх словами, ТГК може омолодити мозок до підліткового стану.

Дослідники ставили досліди на мишах, які досягли віку 12-18 місяців. В такому віці ці гризуни вважаються вже пенсіонерами.

Вчені вирішили перевірити вплив конопель на мозок. Результати їх здивували.

Мишам давали невеликі дози ТГК протягом чотирьох тижнів. Потім учені протестували когнітивні функції мишей, а також провели хімічний аналіз мозку.

Кожен раз мозок миші показував відкат у віці на 1-2 місяці.

Справа в тому, що з віком мозок деградує, втрачається частина сполук, нервових клітин. Після прийому коноплі у мишей зросла активність мозку, з’явилися нові нервові клітини, зросла кількість сполук, транскрипції генів.

Тепер вчені збираються перейти на стадію клінічних випробувань ТГК, і якщо все складеться вдало і результати будуть позитивними, то підхід до лікування старості та наслідків старіння мозку зміниться кардинально.

Як повідомляв інформаційний портал «Знай.ua» раніше, в Каліфорнії відкриють одну з найбільших у світі легальних ферм з вирощування марихуани.

Previous У Росії МНСники врятували дітей, які застрягли на крижаній калюжі посеред двору
Next Стаховський вийшов у чвертьфінал турніру з тенісу в Карші

В мережі показали роботу найшвидшої в світі камери

Швидкісний фотоапарат показав, як світло проходить через аркуш паперу Група шведських вчених з Лундського університету представила фотокамеру, яка за секунду може знімати п’ять трильйонів кадрів. Дослідники стверджують, що на сьогоднішній

Историки определили реальную опасность Черной смерти

Благодаря тысячам черепков, вырытым британскими энтузиастами, ученые смогли объективно оценить ущерб, который нанесла населению страны Черная смерть — катастрофическая эпидемия чумы XIV века.

Биологи нашли способ оставить старение сердца

Биологи из Национального центра сердечно-сосудистых исследований обнаружили, что теломеры — концевые защитные участки хромосом — в клетках миокарда у мышей быстро укорачиваются с возрастом животных, ухудшая сердечную деятельность.