10.05.2017 159 Views

NASA виявило газову хвилю більшу за Чумацький Шлях

У структурі скупчення помітили різні бульбашки та увігнуту поверхню загадкового походження

NASA виявило газову хвилю більшу за Чумацький Шлях

Вчені стали свідками заворожуючого видовища — гігантської хвилі розжарених газів, яка вдвічі більша за нашу галактику.

Як повідомив портал «planetanovosti», її розміри становлять 200 тисяч світлових років.

Виявляється, таке відкриття дослідники зробили за допомогою рентгенівської обсерваторії NASA «Chandra».

За словами фахівців, скупчення Персея має вельми незвичайну структуру, у якій виявили бульбашки різного розміру та увігнуту поверхню загадкового походження, що нагадує гігантську хвилю.

Подібні структури дослідники вже знаходили у скупченнях Центавра і Abell 1795.

Як раніше повідомляв портал «Знай.uа», NASA виявило на відстані 10,5 світлових років планетну систему, подібну до нашої.

Previous "Не треба грати з українцями, один вже пограв" - Ярош зробив різку заяву
Next Олімпійська чемпіонка Олена Костевич вийшла заміж

Стало відомо, як зароджується позаземне життя

Вчені знайшли органіку на карликовій планеті Звідки на Землі взялося життя, одностайної відповіді ніхто не може дати. Існує безліч теорій щодо появи органіки на планеті. Останні дослідження вчених доводять, що

Жестокого дрона-парикмахера показали на видео

Американская изобретательница Симона Гирц (Simone Giertz) попыталась научить беспилотник пользоваться триммером и ножницами, чтобы стричь человека.

Подростковый бунт назвали болезнью мозга

Нейробиологи из Саутгемптонского и Кембриджского университетов обнаружили, что мозг подростков, которым поставлен диагноз «антисоциальное поведение», значительно отличается по своей структуре от мозга здоровых детей.