10.05.2017 91 Views

NASA виявило газову хвилю більшу за Чумацький Шлях

У структурі скупчення помітили різні бульбашки та увігнуту поверхню загадкового походження

NASA виявило газову хвилю більшу за Чумацький Шлях

Вчені стали свідками заворожуючого видовища — гігантської хвилі розжарених газів, яка вдвічі більша за нашу галактику.

Як повідомив портал «planetanovosti», її розміри становлять 200 тисяч світлових років.

Виявляється, таке відкриття дослідники зробили за допомогою рентгенівської обсерваторії NASA «Chandra».

За словами фахівців, скупчення Персея має вельми незвичайну структуру, у якій виявили бульбашки різного розміру та увігнуту поверхню загадкового походження, що нагадує гігантську хвилю.

Подібні структури дослідники вже знаходили у скупченнях Центавра і Abell 1795.

Як раніше повідомляв портал «Знай.uа», NASA виявило на відстані 10,5 світлових років планетну систему, подібну до нашої.

Previous "Не треба грати з українцями, один вже пограв" - Ярош зробив різку заяву
Next Олімпійська чемпіонка Олена Костевич вийшла заміж

Трансгенные мыши победили белок-«зомби»

Нейробиологи под руководством Дэвида Харриса (David Harris) из Бостонского университета вывели мышей, чьи нейроны оказались устойчивыми к прионным инфекциям.

Британці хочуть винищити висловухих кішок

Скоттиш-фолд з'явилися внаслідок генних мутацій у 60-х роках минулого століття Британські ветеринари просять людей по всьому світу припинити розводити популярних кішок породи скоттиш-фолд або шотландська висловуха. Медики виявили розвиток у

Биологи разгадали тайну жуков-могильщиков

Биологи из Эксетерского университета показали, что война полов между жуками-могильщиками (Nicrophorus) приводит к изменениям в форме половых органов у насекомых.