01.05.2017 103 Views

NASA похвалилося новим доказом інопланетного життя

Вчені виявили літаючу тарілку незвичайної форми

NASA похвалилося новим доказом інопланетного життя

Фахівці американського космічного агентства NASA оприлюднили знімок, на якому зображений інопланетний корабель.

Як повідомляє портал «gogetnews», кадр зробили під час місії «Аполлон-10».

На фото можна побачити наполовину освітлену планету, біля якої розташувався НЛО. Літаюча тарілка має специфічну форму — конусоподібну верхівку та приплюснутий низ.

NASA похвалилося новим доказом інопланетного життя

Дослідники впевнені, що позаземне життя існує та інопланетяни дійсно відвідують Землю.

Як раніше повідомляв портал «Знай.uа», поблизу Міжнародної космічної станції промчав загадковий НЛО.

Крім того мешканець Каліфорнії зафільмував на камеру непізнаний літаючий об’єкт, який ширяв у небі над американським штатом.

Previous Шахтар мінімально здолав Олександрію
Next З 1 травня українці отримуватимуть пенсію по-новому

Вчені синтезують людську ДНК до 2023 року

Штучні людські геноми допоможуть здолати багато вроджені дефекти Міжнародна група вчених з Норвезького університету провела серію лабораторних досліджень, в результаті чого сміливо заявила, що зможе синтезувати людську ДНК в найближчі

Найдены самые «девственные» воды океана

Геофизики из США обнаружили самые «девственные», по их мнению, воды Мирового океана, которые в течение сотен лет не взаимодействовали с атмосферой планеты.

Инфракрасный свет научились превращать в видимый

Ученые разработали соединение, которое способно превращать свет в ближнем инфракрасном диапазоне в широкополосной белый свет.