27.04.2017 76 Views

Астрофізик зробив несподівану заяву про Бога

Британський астрофізик Мартін Джон Ріс прийшов до висновку, що Всесвіт міг створити лише Бог

Астрофізик зробив несподівану заяву про Бога

Багаторічний дослідник космосу,  автор понад 500 наукових трактатів в області астрономії та астрофізики, лорд Мартін Джон Ріс заявив, що теологічна теорія створення світу є найбільш вірогідною і ніхто і ніщо, крім Бога, не могло створити Всесвіт.

Мартін Джон Ріс, який раніше висловлювався про себе як про атеїста,  заявив, що повірив в існування Бога після ряду досліджень, повідомляє видання Invaders. За словами астрофізика, лише божество могло створити першу систему репродукування.

На сьогодні наука, незважаючи на численні відкриття, так і не могла розгадати особливості ДНК-молекули – цей складний механізм зберігає в собі настільки великий обсяг інформації, що просто не міг виникнути з нізвідки.

За словами Мартіна Джона Ріса, останні наукові відкриття підштовхнули його на думку про те, що від атеїстичного світогляду необхідно відмовитися.

Як повідомляв сайт Знай.ua, американський професор з фізики Стюарт Хамерофф висунув  власну гіпотезу вічного життя.

Новини по темі:  Плоские черви помогут в лечении «проклятия оборотня»