27.04.2017 56 Views

Вчені знайшли «волосся Венери» на дні океану

У підводній гарячій пустелі зародилося життя у вигляді бактерій, що не бояться надекстремальних умов

Вчені знайшли "волосся Венери" на дні океану

Молодий активний підводний вулкан у Тихому океані, який перетворив все навкруги у бездиханну пустелю, нещодавно зародив на ній життя. Вчені виявили на гарячих скелях вулкана екстремофільні бактерії, яких назвали «волосся Венери».

Ексртемофіли знайшли дослідники, під час експедиції у 2014 році, — пише Nature Ecology & Evolution.

Під час виверження вулкана Тагора в Канарському архіпелазі, над океаном піднявся стовп диму на сотні метрів, тоді і виявили незвичайний вулкан. Після цього все навколо перетворилося в пустелю, шкідливі викиди повністю змінили близько десяти кілометрів морського дна, — говорять вчені.

Проте згодом, група біологів  на чолі з Роберто Дановаро виявила на базальтовій поверхні живі та незрозумілі організми, які здіймалися догори пучками білих філаментів, що були схожі на волосся, тому ці бактерії, що пристосувались до екстремальних умов існування, отримали таку назву.

Вчені знайшли "волосся Венери" на дні океану

Фото: бактерії, сфотографовані підводним дроном

«Волосся Венери» за структурою ДНК дуже відрізняються від інших відомих науці організмів. Ці бактерії не бояться токсичних випарів сірководню, та, можливо харчуються ними.

Пристосованість бактерій до практично нереальних умов дещо спантеличила вчених. Як і коли потрапили ці організми до місця геологічної катастрофи, ще належить вивчити науковцям.

Як повідомляв раніше інформаційний портал «Знай.ua»,  астробіологи вважають, що в глибинах океану, який розташований під поверхнею супутника Сатурна Енцелада, цілком може існувати життя у вигляді організмів, схожих на тихоходів, яких ще називають «космічними ведмедями».

Previous Instagram кота-гурмана та 82-річна бабця-діджейка. Тренди Мережі
Next Чистий прибуток ПАТ "Аграрний фонд" за 1 квартал 2017 року склав 111,3 млн грн

Названа причина появления воды на Луне

Планетологи из Великобритании, США и Франции объяснили способ, каким образом вода появилась на спутнике Земли.

Американцам рекомендовали худеть поеданием газовых баллонов

Людям с ожирением с целью контроля массы тела предлагается проглатывать наполненные газом воздушные шары.

«Виагра» оказалась полезной для диабетиков-сердечников

Препараты против мужской импотенции, в том числе «Виагра», оказались способны снизить риск сердечных заболеваний.