27.04.2017 68 Views

Вчені знайшли “волосся Венери” на дні океану

У підводній гарячій пустелі зародилося життя у вигляді бактерій, що не бояться надекстремальних умов

Вчені знайшли "волосся Венери" на дні океану

Молодий активний підводний вулкан у Тихому океані, який перетворив все навкруги у бездиханну пустелю, нещодавно зародив на ній життя. Вчені виявили на гарячих скелях вулкана екстремофільні бактерії, яких назвали “волосся Венери”.

Ексртемофіли знайшли дослідники, під час експедиції у 2014 році, – пише Nature Ecology & Evolution.

Під час виверження вулкана Тагора в Канарському архіпелазі, над океаном піднявся стовп диму на сотні метрів, тоді і виявили незвичайний вулкан. Після цього все навколо перетворилося в пустелю, шкідливі викиди повністю змінили близько десяти кілометрів морського дна, – говорять вчені.

Проте згодом, група біологів  на чолі з Роберто Дановаро виявила на базальтовій поверхні живі та незрозумілі організми, які здіймалися догори пучками білих філаментів, що були схожі на волосся, тому ці бактерії, що пристосувались до екстремальних умов існування, отримали таку назву.

Вчені знайшли "волосся Венери" на дні океану

Фото: бактерії, сфотографовані підводним дроном

“Волосся Венери” за структурою ДНК дуже відрізняються від інших відомих науці організмів. Ці бактерії не бояться токсичних випарів сірководню, та, можливо харчуються ними.

Пристосованість бактерій до практично нереальних умов дещо спантеличила вчених. Як і коли потрапили ці організми до місця геологічної катастрофи, ще належить вивчити науковцям.

Як повідомляв раніше інформаційний портал “Знай.ua”,  астробіологи вважають, що в глибинах океану, який розташований під поверхнею супутника Сатурна Енцелада, цілком може існувати життя у вигляді організмів, схожих на тихоходів, яких ще називають “космічними ведмедями”.

Новини по темі:  NASA створило унікальну медіа-базу з сотнями тисяч файлів
Previous Instagram кота-гурмана та 82-річна бабця-діджейка. Тренди Мережі
Next Чистий прибуток ПАТ "Аграрний фонд" за 1 квартал 2017 року склав 111,3 млн грн

Испарение воды на самом мощном разере в мире впервые сняли на видео

Ученые сняли на видео, как самый мощный рентгеновский лазер (разер) в мире испаряет и рассеивает капли воды. Новини по темі:  Испарение воды на самом мощном разере в мире впервые сняли

Математики предсказали победителей чемпионата Европы по футболу

Математики из Инсбрукского университета создали статистическую модель, которая позволяет предсказать результаты Чемпионата Европы по футболу 2016 года с определенной вероятностью. Новини по темі:  Американські льотчики збили НЛО

Вченим відкрилась загадка крижаної людини

Вчені назвали точну причину загибелі "крижаної людини" Еці Швейцарські антропологи дослідили мумію людини Еці, яка пролежала понад 5 тисяч років в Альпах та дійшли висновку, що вона загинула від переохолодження.