26.04.2017 70 Views

ЕSA показало народження айсберга-гіганта (відео)

Супутникова місія моніторить зростаючу тріщину в крижаному шельфі Антарктиди

ЕSA показало народження айсберга-гіганта (відео)

Європейське космічне агентство (ESA) показало інтерферограмму зростання тріщини в крижаному шельфі Антарктиди Ларсен-C. Радарні доні для неї вчені отримали за допомогою Sentinel-1.

На YouTube-каналі агенства опубліковане відповідне відео.

Дослідники зазначають, що саме радарні дані дозволяють їм стежити за тим, як зростає тріщина, оскільки вона не завжди помітна на супутникових знімках. На сьогодні довжина тріщини складає 175 кілометрів, і вона продовжує зростати.

За словами вчених, неможливо визначити точний момент, коли крижина відколеться від льодовика. Однак вже тапер є очевидним те, що після відокремлення вона стане одним з найбільших айсбергів, коли-небудь описаних.

Як повідомляв сайт Знай.ua, льодовики Антарктиди тануть із приголомшливою швидкістю

Previous У радянському танку, який придбали на eBay, знайшли золоті злитки на мільйони доларів
Next Де поховані новітні українські герої. Мапа

Російські ЗМІ б’ють на сполох: величезна комета рухається на Москву, а не на Землю

Російські ЗМІ знову відзначилися "сенсацією" У квітні в небі можна буде спостерігати дивовижне видовище — величезна і дуже яскрава комета Туттля-Джакобіні-Кресака пронесеться над планетою. Манія величі Росії, мабуть, поширюється навіть

Кістки віком 3 мільйони років змусили вчених переглянути мовну теорію

Імовірно, перша "людська" мова з'явилась три мільйони років назад Група вчених з Африки та Сполучених Штатів дослідила кістки стародавніх гомінідів Homo naledi та виявили цікаву особливість будови їх черепа. Homo

США успешно испытали российские двигатели РД-181 для ракеты Antares

Два российских двигателя РД-181 успешно прошли стендовые огневые испытания на стартовой площадке Среднеатлантического регионального космодрома (штат Вирджиния, США).