26.04.2017 195 Views

Вченим відкрилась загадка крижаної людини

Вчені назвали точну причину загибелі "крижаної людини" Еці

Вченим відкрилась загадка крижаної людини

Швейцарські антропологи дослідили мумію людини Еці, яка пролежала понад 5 тисяч років в Альпах та дійшли висновку, що вона загинула від переохолодження.

Еці — крижана мумія людини епохи пізнього неоліту, яка жила в Альпах близько 5,5 тисяч років тому. Муміфіковане тіло знайшли туристи у 1991 році. Мумія настільки добре збереглась, що вчені досі не можуть розгадати всіх таємниць загадкової смерті.

Деякі факти, виявлені на тілі мумії, наприклад, сліди ран по всьому тілу та кам’яний наконечник стріли, що застряг у плечі, можуть вказувати на насильницьку смерть.

Проте група антропологів, на чолі з Франком Рюлі, дослідивши більше детально тіло за допомогою рентгену та томографії, з’ясували, що стріла не могла стати причиною смерті, адже не пробила життєво-важливих артерій. А травму черепа назвали результатом падіння, проте вона також не призвела до загибелі. До того ж падіння дещо пом’якшила шапка з густого хутра.

Ймовірніше за все, за словами дослідників, травмований чоловік упав та замерз.

Як повідомляв раніше інформаційний портал «Знай.ua», вчені відтворили зовнішність жінки, яка жила 13 тисяч років тому.

Previous У британця під час сексу навпіл переламався пеніс
Next Сумчанин допоміг поліції на гарячому затримати інтернет-шахрая

Объяснен механизм образования сверхмассивных черных дыр

Астрофизики из Италии и Японии в ходе прямых наблюдений обнаружили наиболее вероятный механизм образования сверхмассивных черных дыр.

«Мусор» оказался ключом к эволюции на Земле

Молекулярные биологи из Техасского университета в Остине стали свидетелями редкой мутации, которая приводит к размножению не кодирующих белки фрагментов ДНК — интронов — внутри генов.

Аспирин оказался лекарством от рака крови

Биохимики из Института Глэдстоуна выяснили, каким образом салициловая кислота — ключевое соединение в противовоспалительных препаратах типа аспирина и дифлунизала — останавливает воспаление и даже развитие раковых опухолей.