11.04.2017 285 Views

Вчені перерахували непотрібні органи

Британські вчені розповіли, які органи більше не потрібні людині

Вчені перерахували непотрібні органи

Група вчених з Британського університету провела серію аналізів роботи людського організму і назвала органи, без яких сучасна людина цілком успішно може обходитися.

До списку непотрібних органів увійшли:

Зуби мудрості — ждя древньої людини вони були допоміжним засобом для пережовування волокнистої їжі. Сьогодні вони практично не задіюються в повсякденному житті.

Апендикс — колись був незамінним елементом в процесі травлення, а зараз лише приносить багато проблем і незручностей.

Копчик (нижня частина хребта) — те, що залишилося від хвоста, яким володів примат.

Вушні м’язи — раніше м’язові залишки допомагали людині краще вловлювати нечіткі звуки.

Третє віко (знаходиться у внутрішньому куті ока) — це модифікована оболонка, яка служила захисним шаром для птахів під час перельоту. Для людини ж вона не несе ніякої користі.

Нагадаємо, раніше інформаційний портал «Знай.ua» повідомляв про те, що група шведських дослідників виявила найдавніший організм, який коли-небудь жив на планеті Земля.

Previous НЛО показалося у небі над Нью-Йорком - відео
Next Купить бу лыжи в Кривом Роге

В тропических бабочках найден ген-«художник»

Биологи из Смитсоновского института тропических исследований (Smithsonian Tropical Research Institute) выявили ген, который отвечает за формирование окраски крыльев у бабочек рода Heliconius.

Вчені знайшли «волосся Венери» на дні океану

У підводній гарячій пустелі зародилося життя у вигляді бактерій, що не бояться надекстремальних умов Молодий активний підводний вулкан у Тихому океані, який перетворив все навкруги у бездиханну пустелю, нещодавно зародив

Обнаружен новый тип древнеримского оружия устрашения

Археологи, ведущие раскопки поля битвы римского периода в Шотландии, открыли ранее неизвестный тип метательных снарядов: камень для пращи, который в полете издавал устрашающий свист.