30.03.2017 132 Views

Археологи знайшли стародавню мумію знатного єгиптянина

На ній були вдягнені маска і намисто

Археологи знайшли стародавню мумію знатного єгиптянина

Археологи виявили в єгипетському некрополі Куббет-ель-Хава стародавню гробницю єгиптянина Шемая.

Про це повідомляє Ahramonline.

Шевай був молодшим братом номарха (великого проводиря) Саренпута II, який правив близько 3900 років тому в Елефантині. У той період царювали в Єгипті фараони XII династії Аменемхета II, Сенусерта II і Сенусерта III.

Вчені виявили два кедрових саркофага з мумією. Всередині були дерев’яні статуетки та невеликий макет похоронного човна. Мумія була загорнута в різнокольорові бинти, на обличчі лежала маска, а шию мумії обважили намистом.

Дослідники не стали вилучати тіло з саркофага. Через деякий час з неї хочуть зняти маску і вивчити обличчя.

Археологи знайшли стародавню мумію знатного єгиптянина

Як раніше повідомляв інформаційний портал «Знай.ua», нещодавно археологи виявили в Луксорі статую з алебастру. На думку дослідників, вона зображує бабусю Тутанхамона.

Новини по темі:  Хробаки допоможуть людству перемогти пластик