30.03.2017 202 Views

Археологи знайшли стародавню мумію знатного єгиптянина

На ній були вдягнені маска і намисто

Археологи знайшли стародавню мумію знатного єгиптянина

Археологи виявили в єгипетському некрополі Куббет-ель-Хава стародавню гробницю єгиптянина Шемая.

Про це повідомляє Ahramonline.

Шевай був молодшим братом номарха (великого проводиря) Саренпута II, який правив близько 3900 років тому в Елефантині. У той період царювали в Єгипті фараони XII династії Аменемхета II, Сенусерта II і Сенусерта III.

Вчені виявили два кедрових саркофага з мумією. Всередині були дерев’яні статуетки та невеликий макет похоронного човна. Мумія була загорнута в різнокольорові бинти, на обличчі лежала маска, а шию мумії обважили намистом.

Дослідники не стали вилучати тіло з саркофага. Через деякий час з неї хочуть зняти маску і вивчити обличчя.

Археологи знайшли стародавню мумію знатного єгиптянина

Як раніше повідомляв інформаційний портал «Знай.ua», нещодавно археологи виявили в Луксорі статую з алебастру. На думку дослідників, вона зображує бабусю Тутанхамона.

Previous Восьминоги використовують жала медуз як зброю
Next "Ображеними поляками" під Львовом виявились наркомани й алкоголіки з кількох областей - правоохоронці

Университет Майами откроет первую в США кафедру атеизма

Университет Майами в США откроет первую в стране кафедру, которая будет заниматься изучением атеизма, пишет The New York Times.

Ученые обнародовали план действий при обнаружении инопланетной цивилизации

Известный шотландский астроном Дункан Форган (Duncan Forgan) представил новый протокол действий, которые должны предпринять ученые в случае успешного обнаружения разумной жизни на чужих планетах.

Машину часу зробили майже реальною