Шановні користувачі, це бета-версія сайту. Чекаємо на ваші відгуки

Учені: Прянощі можуть захистити від наслідків діабету

6 серпня, 11:39   
reggie.net
Споживаючи різноманітні спеції, Ви
вбезпечуєте себе максимально
Прянощі й спеції здатні захистити організм людини від запалень, що їх провокує головний симптом діабету – підвищений рівень цукру в крові. Про це заявляють учені з університету Джорджії (США).

Досліджуючи властивості 24 видів спецій, учені виявили, що крім високого вмісту антиоксидантів, досліджувані прянощі можуть перешкоджати утворенню речовин, які ушкоджують тканини при діабеті.

"Позаяк прянощі та спеції містять мало калорій і відносно недорогі, це дає можливість додати антиоксиданти й протизапальні засоби у ваш раціон", - каже один із авторів дослідження Джеймс Гарґрув. Він також повідомив, що високий рівень цукру в крові запускає в організмі людини процес приєднання цукру до молекул білка. Отримані речовини активізують імунні реакції, які спричиняють запалення й ураження тканин при діабеті.

"Чи не найкращим прикладом біологічної активності компонентів спецій є кориця. Екстракт кориці може знижувати вміст цукру в крові після їжі в гризунів і людей", - твердять учені.

Як відомо, різні спеції по-різному впливають на організм, тож розмаїтість спецій у їжі може принести максимальний зиск.

Коментувати можут тільки зареєстровані користувачі. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь
Коментарів (0)
Реклама
Обзор сети