Дієтичні солодкі напої підвищують ризик передчасних пологів

30 липня, 09:49   
Дієтичні солодкі напої підвищують ризик передчасних пологів
drinkblog.ru
Вагітним жінкам слід уникати
підсолодженої газованої води
Вживання дієтичних прохолодних напоїв, які містять замість цукру штучні підсолоджувачі, підвищує ризик передчасних пологів.

Про це йдеться в науковій роботі, опублікованій міжнародною групою вчених у виданні The American Journal of Clinical Nutrition.

Дослідники з Данії, Ісландії та США проаналізували дані майже 60 тисяч вагітних, які з 1996 по 2002 рік брали участь в Датському національному дослідженні пологів. Предметом аналізу стало споживання газованих і негазованих напоїв, які містять цукор або підсолоджувач, посередині вагітності (близько 25-го тижня). Дані були отримані з заповнених жінками опитувальників про харчування, а також шляхом опитування по телефону.

Виявилося, що у жінок, які щодня вживали газовані або негазовані низькокалорійні напої з підсолоджувачем, ризик передчасних пологів (до 37-го тижня) значно вищий, ніж в інших. При цьому ризик безпосередньо залежить від кількості спожитих напоїв і однаковий у жінок з нормальною вагою і ожирінням. Механізм такої дії цукрозамінників поки залишається нез'ясованим.

На підставі отриманих результатів член дослідницької групи Торхаллюр Халлдорсон порекомендував вагітним жінкам відмовитися від регулярного споживання штучно підсолоджених напоїв.

Зазначимо, в лютому вчені з США та Сінгапуру встановили, що люди, які хоча б двічі на тиждень п'ють газовані напої, збільшують ризик захворіти на рак підшлункової залози майже вдвічі. Виробники солодких напоїв поставилися до дослідження скептично, стверджуючи, що вчені не врахували безлічі інших чинників.

За матерiалами: Lenta.ru
Теги: вагітність, дослідження, здоров'я
Коментувати можут тільки зареєстровані користувачі. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь
Коментарів (0)
Реклама
Обзор сети