bigmir)net  Пошта   Шукай:      

Ющенко закликав розпочати переговори з Росією про виведення її ЧФ
24 лип, 13:51

Ющенко закликав розпочати переговори з Росією про виведення її ЧФ
Фото прес-служби Президента України
Президент України Віктор Ющенко закликав розпочати із Росією переговори про виведення ЧФ РФ із Криму. Він назвав розміщення на території України Чорноморського флоту РФ попри заборону цього Конституцією жестом доброї волі української нації.

"Я переконаний, що все потрібно робити заздалегідь. Робити заздалегідь не означає передчасно", - сказав Президент під час прес-конференції, відповідаючи на запитання щодо строків внесення у ВР законопроекту про підготовку заходів щодо виведення  ЧФ Росії із території України.

Також Віктор Ющенко зазначив, що підписання у 1997 році угоди про перебування ЧФ РФ на території України було  унікальним кроком з боку України. "Мені здається, що цей крок і російська сторона, і інші сторони, які хочуть зробити оцінку відносин у цих питаннях, повинні сприймати як жест унікально доброї волі української нації, української держави", - заявив Президент, додавши, що унікальність такого жесту полягає в тому, що Конституція України забороняє розміщення на території країни іноземних військових баз.

Водночас Віктор Ющенко наголосив, що питання передислокації ЧФ РФ це не питання одного дня. "Мова йде про передислокацію не тільки сотень плавзасобів, мова йде про інфраструктуру, яку необхідно побудувати", - сказав він, зазначивши, що для цього необхідно мати досить часу.

"На мою думку, тема початку переговорів про перспективи виведення російського чорноморського флоту з української території повинна стати на порядку денному наших відносин. Ми повинні почати обговорювати це питання, якщо хочемо бути коректними, щирими у відносинах один з одним", - заявив Віктор Ющенко.

Як повідомлялося, Міністерство закордонних справ України підготувало законопроект щодо підготовки до виведення Чорноморського флоту Російської Федерації із території України у 2017 році.

Відповідний законопроект було підготовлено на виконання указу Президента України Віктора Ющенка, яким він доручив урядові розробити законопроект про припинення з 2017 року дії міжнародних договорів про тимчасове перебування на території України ЧФ РФ.

У квітні Україна передала Росії проект Меморандуму щодо етапів і порядку виведення до 28 травня 2017 року військових

За матерiалами Інтерфакс-Україна

Коментарів (32)
Додайте свій коментар
Залишилось 1000 символів
Якщо Ви не бачите зображення з контрольними символами, це означає, що у вашому браузері відключено підтримку графіки. Включіть її та перезавантажте сторінку.
Відсортувати за датою Вниз
СВ1Й  (анонiм) | 28.07.2008, 21:34
Коли читаю писюльки руских, починаю сумн1ватись, що це наш1 брати, як вони хочуть себе представити. Здаеться, що це звичайн1 половц1, чи татари, в кров1 яких хапать, хапать 1 ще раз хапать... Заспокойтеся, збереж1ть хоч свое... П.С. а кацапи в УКРА1Н1 хитр1- обсирають, як можуть, а додому ехать не хочуть, знають, що там полная Ж...А!!!!
ВідповістиВідповісти  
гiсть  (анонiм) | 29.07.2008, 12:54
Полная Ж..А у тебя в голове, дефективный.
ВідповістиВідповісти  
Украинец  (анонiм) | 29.07.2008, 22:04
12.54 - сразу видно, что русский, по твоей подписи - "дефективный"... А вообще, жалко вас,росияне... Нация ущербная, держава хиреет на глазах... Хочется, все-таки, чтобы и у вас было нормально все, ведь голодные и злые соседи, тем более русские, хуже любого врага...
ВідповістиВідповісти  
гiсть  (анонiм) | 30.07.2008, 13:36
не голоднее вашего....
Свій  (анонiм) | 28.07.2008, 21:31
Ви маєте рацію, Вікторе Андрійовичу! Росіяни не оцінили жест доброї волі з боку України. Ці переговори треба вести, на ній погляд, не зважаючи на ціну газа чи нафти, чи ще чогось. Наш уряд повинен дотримуватися Конституції і вивести чужоземні військові бази з території України.
ВідповістиВідповісти  
доктор  (анонiм) | 28.07.2008, 20:48
14.54 размышляет, как продажная девка, а 17.24 трезво размышляет все-таки есть нормальные, не все продажные...
ВідповістиВідповісти  
PRI5  (анонiм) | 28.07.2008, 14:56
Россия свой флот не уберёт и дураку ясно так чего её дразнить,да и мне их флот как то спать не мешает как и жителям Крыма, после декабря месяца когда газ как сказал Миллер по европейским 450 пойдет а людям платить не чем а жопы греть надо , а всё производство энергозатратное то все сами под Россию попроситесь, что мне от вашего Нато только повод на територии Украины войну развязать, что-то как погляжу не один я не согласен с политикой нашего президента , но я это ещё не весь народ украины, а может я не есть народ или президент не народный
ВідповістиВідповісти  
гiсть  (анонiм) | 28.07.2008, 17:24
росія захищає свої інтереси і буде продавати газ по європейським цінам хочемо ми цього, чи ні. Немає сенсу йти на поступки, очікуючи поблажки. Реформування енергомістких галузей промисловості, альтернативні джерела енергії - ось над чим треба працювати. А не очікувати, що "підставивши зад" отримаємо дешевий газ. Хоча, Ваша позиція стосовно цього протилежна..
ВідповістиВідповісти  
Юрій з Києва  (анонiм) | 28.07.2008, 21:24
По-перше, прибере. Може, не одразу, з запізненням, але прибере, бо є міжнародне право. Із Грузії не хотіла бази прибрати, але зрештою не схотіла зовсім погано виглядати. Насправді, і прибирати не хотіла тільки тому, що хотіла поторгуватися. По-друге, спати флот, може, не заважає, але спокою не додає. Мій колега якось їздив у відрядження до Сухумі, і тамтешній колега показав три казарми на одній вулиці: російської армії, грузинської та абхазької нацгвардій. "Живемо як на бочці з порохом". Скоро й вибухнуло. Зараз не ті часи, звісно, але навіщо нам таке щастя? Якби ще в мене було відчуття, що російське керівництво стало відповідальнішим! По-третє, киньмо прибіднятися, невже нам справді нема чим платити? Я плачу за газ аж 15 грн, за електрику - 50. Хай платитиму вдвічі більше: аж 2 грн. на день додатково. Знаю, є ще опалення. Добре, хай 10 грн. додатково. Обід у нас у буфеті коштує 10 грн., і всі дивуються, що дешево. Невже треба шкодувати такі гроші за незалежність?
ВідповістиВідповісти  
свой  (анонiм) | 26.07.2008, 22:43
хоть Ющенко и не "супер", но за защиту от кацапетов - СПАСИБО !!!!! росийскому флоту пора домой, один фиг толку, шо с козла молока. а если американцы поставят, хоть уважать будут...
ВідповістиВідповісти  
гiсть  (анонiм) | 29.07.2008, 12:22
ЮЩЕНКО - МОЛОДЕЦ!!!
ВідповістиВідповісти  
гiсть  (анонiм) | 30.07.2008, 13:41
Ющенко в президенты!!!!!!!!!!
ВідповістиВідповісти  
Юрій з Києва  (анонiм) | 25.07.2008, 15:13
І останнє. Якщо ви - російський українець, то я - український росіянин. Немає у мене ніякого бажання дражнити Росію - хай живе собі багата й здорова. І на Захід мені начхати - навіщо мені перед ним "прогинатися". Але я не хочу, щоб у моїй країні стояли дві армії. Досить однієї - своєї власної.
ВідповістиВідповісти  
гiсть  (анонiм) | 27.07.2008, 15:32
Тебя поставить на "защиту РОДИНЫ " причем далеко от мамочки , термином на ДВА ГОДА !!! Что бы потом запел ? Знаешь отличие НОТО от РАСССИЙСЬКАГООО БАРДАКА ?
ВідповістиВідповісти  
Юрій з Києва  (анонiм) | 27.07.2008, 17:20
Дякую за побажання. Але що б там не було, я все одно не бажаю, щоб у моїй країні стояв російський флот - флот іншої держави, бо я бачу в цьому небезпеку. Мені було страшно в 90-і, коли "Вєсті" РТР при будь-якій кризі починав малювати стріли на карті Криму. Я хочу, щоб у моїй країні спокій стерегла наша українська армія, а не російський флот. В хаті має бути один господар.
ВідповістиВідповісти  
российский украинец  (анонiм) | 25.07.2008, 09:44
Выведение Черноморского флота из г. Севастополя повлечёт большие траты Российских бюджетных средств на строительство и передислокацию базы. Отсюда возникает вопрос ,как мы Россияне должны относиться к Украинской инициативе ?? При этом, вы понимаете ,что Севастополь, изначально Российский город!!
В каких битвах вы его отвоевали?
Очень опасную игру вы затеяли земляки.
Вы хотите щелкнуть Россию по носу и прогнуться перед Западом?
Лично я, российский украинец, поддержу любые действия моего правительства ,направленные на недопущения вывода Ч.Ф. из Севастополя.
ВідповістиВідповісти  
Юрій з Києва  (анонiм) | 25.07.2008, 14:23
Будь-які? Ви навіть воювати ладні, аби не витратити зайві гроші на облаштування свого флоту? Для мене це незрозуміло, але що ж, виявляється можна дивитися на речі й так. А тепер спробуйте подивитися нашими очима. Згідно з міжнародним правом, коли країна ділиться, спільна власність залишається тій країні, де вона розташована. Росія отримала всі флоти, крім Чорноморського, але захотіло і його. Українці погодилися. Добре, забирайте, залиште тільки кілька суден. Так, але ми будемо його й далі у вас тримати, бо нам нема зараз куди його поставити. Добре, ми взагалі-то не хочемо іноземних баз, але для вас навіть спеціальну статтю в конституції зробимо, на 20 років, вистачить? Так, але ми залишимо за собою всі головні маяки, бо вони флоту потрібні. Ну, ми проти, але не свариттся ж з вами. Так, але ми взагалі ніколи не підемо. Мені здається, що Росія не цінує поступливість українців.
ВідповістиВідповісти  
Юрій з Києва  (анонiм) | 25.07.2008, 14:27
І ще одне. Виведення флоту до 2017 року не "ініціатива", як ви пишете, а початкова умова. Неможливість перебування іноземних військ на постійній основі записана в нашій конституції з самого початку. Для російського флоту просто зроблено виключення до 2017 року. Український уряд не каже нічого нового. Він просто нагадує.
ВідповістиВідповісти  
Галичанин  (анонiм) | 30.07.2008, 17:00
"Юрій з Києва" - Ти молодець! Докладно написано, і що основне, логічно. Західна Україна підписується під кожним Твоїм словом. Справді, виведення флоту ДО 2017 РОКУ не "ініціатива", а початкова умова!!! Що тут можна ще добавити? Тут фігурує власна амбіція Росії, вони ж завжди звикли, що останнє слово за ними. От і впираються, хоча договір на руках в двох сторін. Будь-який міжнародний суд це визнає. А метушню навколо питання виведення флоту потрібно піднімати неодмінно, адже 2017 рік не за горами. Росія потім буде розводити руками і співати такої самої, що співала в Прибалтиці і в Грузії: то час їм потрібен, то немає куди виводити війська, то ще яка фігня... От і думайте наперед куди своїх солдафонів з технікою порозпихати, благо є час.
ВідповістиВідповісти  
гiсть  (анонiм) | 25.07.2008, 15:39
Вам, москалям, дай палець посмоктати, то ви руку по саму шию відгрезете і не вдавитесь, а потім ще і відрижка буде та сморід на довгі роки. А після цього ви все рівно будете поглядати на другу руку і вже думати про обидві ноги... У вас ні совісті ні честі ні здорового глузду не залишилось, одна брехня і смердюча імперська істерія.
ВідповістиВідповісти  
77  (анонiм) | 26.07.2008, 09:46
Я тоже росийский украинец-мне лично -по барабану эта база-слишком дорого она может обойтись обеим сторонам.Да и стратегически она уже утратила свое значение.Весь флот заперт в Черном море.Лучше-бы занялись Северным флотом да Дальневосточным-больше толку.Просто, я думаю ,там кто-то не хочет терять свои личные деньги.Вот и гонят волну.
ВідповістиВідповісти  
77  (анонiм) | 26.07.2008, 09:54
изначально Российский город!!
В каких битвах вы его отвоевали?
Русские в свое время и в Греции и в Болгарии отвоевывали города--давай и там орать что -это наше мы отвоевали.
А за то что крым профукали -скажите спасибо Хрущеву и Ельцину. Первому-за Крым.А второму-за мозги вернее за их отсуствие--когда СССР разменял за кресло президента.Слово не воробей--продали територию по границам действующим на тот момент.
ВідповістиВідповісти  
Алаксандр , Киев .  (анонiм) | 27.07.2008, 15:47
ТАМБОВСКИЙ волченок тебе земляк !!! Своих "земляков " ВАША ФЕДЕРАЦЫЯ ложит где попало , и называет это ПОДВИГОМ ! Мне стыдно за себя , что я тебе ответил , но таких ПУТИЮГЕТОВ нужно давить на месте , пока не подросли !!!
ВідповістиВідповісти  
77  (анонiм) | 28.07.2008, 13:24
Александру Киевсеому.Сразу видно комунистичесская закваска.Если твое мнение не совпадает с моим -значит ярлык врага народа и в лагерь или давить на месте.И скакого меня причислил к Пут.агентам.Может я неясно выразился- ..давай и там орать что -это наше ..--это касается Российской стороны которая считает своим Севастополь.
ВідповістиВідповісти  
dmytro   | 24.07.2008, 14:27
давно вже пора
ВідповістиВідповісти  
гiсть  (анонiм) | 24.07.2008, 14:21
а в українського народу питали, коли російські війська на територію україни запустили?
ВідповістиВідповісти  
гiсть  (анонiм) | 26.07.2008, 09:37
когда это было?И какая власть была. Нельзя такие вещи сравнивать.В те времена и свой народ не спрашивали.И интересно кому мешает Севастополь и база? Если бы с дуру не подняли вопрос о статусе Русского языка на Украине то мне кажется еще база лет 100 простояла.Я понимаю тех кто живет рядом с базой есть свои пробемы-которые при желании можно решить. А те кто живет за 500 км от базы-вам какая разница. Стоит база -или все резко стали патриотами-хлеба ненадо -базу уберите?
ВідповістиВідповісти  
Александр , Киев ,  (анонiм) | 27.07.2008, 15:27
Малышок , тты в Армии служил , и в какой ? Судя по всму только и способен что говориь , да и то не по теме !!!
ВідповістиВідповісти  
зампотех  (анонiм) | 28.07.2008, 10:26
Морские порты-статегические объекты по своей сути, чем чаще будут заходить суда НАТО в Черноморские воды (вкл. для прослушки российских БРЛС), тем жестче РФ будет принимать ответные меры...поскольку угроза и сбор развед данных на лицо...
гiсть  (анонiм) | 28.07.2008, 13:37
Александр , Киев --А что служба в армии-мерило ума?Я еезаочно пролистал-и ни капельки не жалею.За то по работе много посмотрел на армию(российскую) изнутри- отстой полнейший.А вот интересно тебе чем мешает эта база?Вот на Кубе база стоит Штатовская и ничего.Тем более за нее деньги платят.Куча народа деньги зарабатывает.Осталось стоять ей до 2017.Чего раньше времени волну гнать.Просто набирают политический капитална этом политики обеих государств.(опять-это мое мнение)
гiсть  (анонiм) | 28.07.2008, 13:39
угроза и сбор развед данных на лицо... --Это каменный век -уже все сикреты гениралы продали.Да и вообще продали все что можно и нельзя
гiсть  (анонiм) | 29.07.2008, 11:40
Москалей вон из Украины!!!
   1USD 4.84   1EUR 7.18