Шановні користувачі, це бета-версія сайту. Чекаємо на ваші відгуки

ВОЗ: Україна на першому місці в світі за масштабами підліткового алкоголізму

4 сiчня, 12:15   
Українські діти та молодь споживають алкоголю найбільше у світі порівняно зі своїми ровесниками із інших країн. Друге місце, за даними Всесвітньої організації здоров’я, у рейтингу споживання алкоголю серед дітей та молоді посідають ізраїльтяни.

Такі дані містяться в новому дослідженні Всесвітньої організації здоров’я. У рамках дослідження науковці опитали понад 200 тисяч учнів 5-го, 8-го та 10-го класів із 41-ї країни світу.

За результатами отриманого матеріалу вчені склали список країн, починаючи тими, де явище підліткового алкоголізму набуло особливо загрозливого масштабу.

Перше місце посідає Україна, де 40 відсотків підлітків вживають алкогольні напої принаймні раз на місяць.

На другому опинилися молоді ізраїльтяни з 28 відсотками любителів алкогольних напоїв. Третє місце посіла Чехія. Російські школярі та підлітки зайняли 15 сходинку, а замикає список Ісландія та Ірландія.

Як повідомлялося, за даними Державного комітету статистики, населення України з початку 2007 року скоротилося на 222 тис – було 46 млн. 646 тис. залишилось 46,424 мільйонів.

Нагадаємо, за даними Державного комітету статитики України й Інституту демографії та соціальних досліджень НАН України, в останні роки все більше громадян помирає від алкоголю.

За матерiалами: Німецька хвиля
Теги: дослідження
Сайти по темі: Державний комітет статистики України, Міністерство охорони здоров’я України, Всесвітня організація охорони здоров’я
Коментувати можут тільки зареєстровані користувачі. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь
Коментарів (8)
коментарів на сторінці 
2Тетяна   (анонім) | 08.01.2008, 17:06
а потім таки спростував
бо дослідження булоооо
Тетяна   (анонім) | 08.01.2008, 12:25
Колеги, перевіряйте інфу перш, ніж ставити її на сайт. Тим більше, що Отар Довженко у замітці для "Телекритики" вже популярно розповів, що "ніякого дослідження Всесвітня організація охорони здоров’я (багато ЗМІ, зокрема й телеканали, назвали її Всесвітньою організацією здоров’я, що є точнішим, але «неканонічним» перекладом назви World Health Organization) в Україні не проводила, а оприлюднені дані – сфальсифіковані або стосуються якогось іншого дослідження, якого саме – невідомо&q
Yorick   (анонім) | 07.01.2008, 16:10
Отак і гине нація, гине генофонд
Винуваті в основному БАТЬКИ
яким начхати на власних дітей
хто б там шо не воняв,
основна відповідальність за дітей - на їх батьках
і їм же пожинати плоди своєї недбалості
Батьки! виховуйте своїх чад!
не сподівайтесь ні на кого!
в цьому вам ніхто не допоможе!
Витрачайте час не на телевізори, газети, кабаки, бухаловки
Схаменіться!
згада йте шо в ваших руках ваше ж майбутнє!
олег   (анонім) | 06.01.2008, 22:05
Це зрозуміло, треба менше реклами.З пива починають а потім алкоголізм.
Читач   (анонім) | 05.01.2008, 13:29
Це давно вже не новина...
133   (анонім) | 04.01.2008, 14:57
yarkaya forka :)
Крушевель   (анонім) | 04.01.2008, 14:52
Так це дуже прикро і пофіг що там у Росіян. Проблема є у нас, отже маємо цю проблему вирішувати. Думаю що причина в тому, що діти чомусь вважають це крутітстю почати пити рано, або що пиючи в компаніях це кращій спосіб відпочинку. Треба змінювати ці установки правильним вихованням і батьками і в школах, а по телебаченню пропагувати здоровий спосіб життя. Дитина повинна вважати що круто - це бути здоровим, умним і трезвим, що при таких ціностних установках вона в житті більшого досягне.
ігор   (анонім) | 04.01.2008, 14:22
Це дуже прикро. Необхідно негайно вживати заходів щодо стимулювання вчитися краще, обмежити в часі й просторі рекламу пива й особливо рекламу міцного алкоголю. Плюс треба давати соціальну рекламу наслідків. Єдине, що тішить - це відвертість людей, вони не бояться говорити, очевидно ж, що в москалів ще більше бухають, але бояться зізнатися. Але то жодним чином не зменшує нашої проблеми.
Реклама
Обзор сети