"Україна в НАТО: так чи ні": новий конкурс Новинаря

2 грудня 2008, 15:24    Новинар  Україна
ukraine-nato.gov.ua
Новинар пропонує висловитися на тему
доцільності вступу України в НАТО
Новинар оголошує другий конкурс в рамках рубрики Точка зору. Як відомо, з 21 жовтня Новинар розпочав серію конкурсів Моя точка зору на кращу авторську колонку. Щомісяця Новинар пропонуватиме своїм читачам висловитися з приводу актуальних подій політичного, соціально-економічного або культурного життя країни. За підсумками місяця автор найкращої колонки отримує винагороду у розмірі 500 гривень.

Перший конкурс стосувався теми дострокових парламентських виборів, де читачі висловлювали своє "за" чи "проти" проведення чергового волевиявлення громадян. Цього разу Новинар пропонує висловитися на тему євроатлантичної інтеграції України.

Ця тема не втрачає своєї актуальності протягом останній чотирьох років, після того, як Президент Віктор Ющенко однією з пріоритетних цілей поставив якнайшвидший вступ України в НАТО. Проте за весь цей час Україна навіть не спромоглася отримати План дій з набуття членства (ПДЧ).

Причиною цього стали як політичні спекуляції довкола цієї теми і непослідовна політика у напрямку євроатлантичної інтеграції через нестабільність у владній верхівці, так і відсутність достатніх  внутрішніх реформ, які би відповідали рівню країни-члена НАТО.

Попри це популярність ідеї вступу України в Північноатлантичний Альянс зростає. За твердженнями соціологів, за останні півроку кількість українців, які прагнуть бачити Україну членом НАТО, зросло на 10% (загалом 30%). Частина експертів пов’язують такі зміни з активізацією державних та громадських структур у роботі з популяризації Північноатлантичного Блоку. Однак очевидно, що велику роль у настроях українців зіграла серпнева війна на Кавказі, після якої частина українців відчула потребу у додатковому захисті, зокрема з боку НАТО.

Новинар пропонує і своїм читачам висловитися на тему, чи потрібне Україні НАТО. Отож, з 2 по 30 грудня чекаємо ваших колонок на тему "Україна в НАТО: так чи ні".

Нагадаємо, що редакція публікуватиме всі змістовні та цікаві думки в розділі Точка зору. Найкраща за тиждень, на думку редакції, Точка зору від наших читачів буде публікуватися у найпопулярнішому українському он-лайн-виданні Кореспондент.net.  Переможець місяця отримає грошову винагороду в розмірі 500 гривень.

Надсилайте свої колонки за адресою novinareditorial@kpmedia.ua

Бажаний розмір однієї колонки - від 1 300 до 3 500 знаків  без пробілів. Разом з текстом треба також надіслати свою фотографію в анфас чи  профіль розміром не менше 300х200 пікселів. Матеріали бажано надсилати українською мовою. Разом з ім’ям і прізвищем також бажано вказувати вашу актуальнy на сьогодні професію та місто проживання.

Колонки, прислані на перший конкурс, дивіться тут.

Теги: конкурси, НАТО
Коментувати можут тільки зареєстровані користувачі. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь
Коментарів (21)
коментарів на сторінці 
major20011    | 27.01.2009, 16:30
В 2004, после победы(?) Оранжевых, тоже много говорили и писали о том, какой развитой и демократичной будет Украина через два года. Пошёл уже пятый. В стране бардак. Вместо демократии - анархия. В таком состоянии и с таким политическим руководством европейским странам мы не нужны ни в НАТО, ни в ЕС. В НАТО мы нужны только Америке и то только для того чтобы окончательно оторвать от России. Зачем? А затем, что Украина действительно и по территории, и по потенциалу вторая по величине страна в Европе и в союзе с Россией это угроза доминированию США, не только в Европе но и в мире. Поэтому США помогли Ющенко прийти к власти, развалить экономику, поссориться с Россией, замахнулись даже на самое святое - духовную связь - и вытесняют медленно, но уверенно православную церковь Московского патриархата с территории Украины. Ющенко твёрдо и последовтельно выполняет волю дяди СЭМа, который в силу своей исключительности имеет право единолично решать кого бомбить, кого назначить врагом демократии.
Дніпро-68    | 13.01.2009, 21:35
Які США та Росія? Н ам ніхто крім самих нас, та нинішнього політикуму, не загрожує. Люди, схаменіться.
Иван    | 23.01.2009, 18:26
ЗГОДЕН. Звісно самі. Але я собі особисто не загрожую, гадаю що ви також (бо то була б психічна хвороба). Проте, дехто з нас, декому все ж загрожує... Тому що не знає, не розуміє, і не хоче розуміти хто він, якого роду, звідки взявся, куди іде... Iснують також інші, ті що розуміють що з"явилися на цій землі не з власної волі, але з волі своїх вождів. Були як отара перегнані з одного лугу до іншого. Звісно, моглиб придивитися до мудрості і досвіду минулих поколінь цієї землі (адже вона бачила безліч прибульців), обжитися і дбати з тими хто прийшов раніше, разом, про себе і про цю землю. Але ж ні, - тягнуть її в якесь "единое и неделимое" болото... У якому, всякчас, гине все світле.
Котыкмуркотык    | 13.01.2009, 16:07
Люди просто не знают, что такое НАТО. Все живут телевизором и СМИ.

Если хотите, чтоб ваши дети погибли КАК ГЕРОИ, в красивой американской форме - ВПЕРЁД!
Иван    | 23.01.2009, 17:56
Знают, знают... Не все живут телевизором и сми. Многие читают книги, занимаются образованием и самообразованием, путешествуют, получают личный опыт и реальное представление о мире.
... хватит некоторые погибали в некрасивой савецкай (потом их руководители-@#$%& сказали, что ини их дескать, "туда не посылали"), а некатарые прадалжают пагибать в некрасивай раССийскай!
СЕНЯКОФФ    | 08.01.2009, 15:17
який @#$%&.... оксфорд. ирак чи афганістан не хочеш.терористів на майдані ще небуло?нафіга їм каліка у здоровому колективі?
в оксфорді можна і без нато вчитися. в Ламанософа Вас ніхто не посилае.а українські заклади Вам що? теж мені оранжоїд найшовся
awfulBear    | 06.01.2009, 21:29
тільки за! я хочу щоб мої діти вчились у Оксфорді чи Гарварді, а ні в Училище имени Голубятникова или Ламанософа. А вы выбирайте сами
spardek    | 31.12.2008, 09:46
У всьому винні ми самі. Яких гондурасів вибрали під такими і ходимо. Простий приклад: північна Корея тільки сказала, що має розробляти ядерну зброю для захисту, тепер всі і Штати і Росія і Китай їм готові без мила ...А нас як рахували бидлом, що Польща, що Росія, що Німці, та і рахують. Що саме в цій ситуації смішне, аж плакати хочеться, що як до бидла відносяться, як до нас так і до наших політиків. І не важно скільки вони накрали в нас грошей. А це їх бісить, ог-го-го. От вони і кидаються, то до росії, то до Європи. Вкрасти вони навчилися, а от зробити так, щоб країна процвітала, мізків у них не хвата. Але що з баранів візьмеш...
sergey-kyiv    | 27.12.2008, 21:41
Можно только удивляться насколько подло обманывают политики, убеждая украинский народа записываться во всевозможный прозападные блоки! Как кричали президент, премьер и их окружение о тех молочных реках и кисельных берегах, которые немедленно объявятся в Украине, как только наша страна вступит в ВТО!!! Что же ... вступили. Теперь то ясно - во что, мы вступили! Обувь теперь нужно выбрасывать - это не отмывается! Неконкурентная украинская промышленность без поддержки дешевыми энергоресурсами из России оказалась АБСОЛЮТНО не готова к конкуренции с западными товарами! Население Украины сократилось на 6 000 000 человек за 17 лет так называемой "независимости"! Возникает ЗАКОНОМЕРНЫЙ ВОПРОС - что же принесёт украинцам НАТО? Простейшая логика, элементарные наблюдения наталкивают на мысль, что с каждым шагом к "западу" жизнь простого украинца становится однозначно ХУЖЕ! В итоге возникает безискусный слоган: "НАТО нам не НАДО!"
Джулико    | 24.12.2008, 11:00
Сегодня 30 млн. гривен выделяется на пропаганду НАТО. По логике вещей, такую же сумму необходимо было бы выделить для контрпропаганды. Точно также выделяется 30 млн. на строительство мемориала жертвам Голодомора, и мы получаем самый дорогой памятник в мире, построенный за последние 30 лет. В итоге, если сравнить, то на питание человека в больнице, в регионах выделяется 66 копеек. ...Больницы вообще закрываются,школы и детсады месяцами без отопления.. Какое НАТО вообще ? Чего за бред? Выкидывайте всю эту муть из головы и начинайте работать.а то некоторые наивные верят вместе с Ющ,что придут дяди из НАТО и всем станет жить хорошо на Украине..Арбайтен,господа,арбайтен сами...И не надо искусственно создавать врагов на пустом месте..
junglzZmachinE    | 17.12.2008, 19:36
я дуже молодий і не маю практично досвіду в житті ніж старше покоління, але хочу зауважити єдиний факт. Я протягом майже 3 років зовзім не дивлюся телебачення, так як всю необхідну інформацію отримую через всесвітню мережу інтернет і друковані ЗМІ. Але нащодавно у знайомого довелося протягом деякого часу дивитися телевізор зокрема російські канали і новини. Я був вражений, це просто жах, повна антиукраїнська пропогнадна, нас тримаюсь як цінний ресурсо-людський додаток до РФ, тупі а також неправдиві факти які супроводжують тільки російські погляди. Я дуже вражений, коли спілкуюсь із старшим поколінням і вони мені втлумачують що НАТО це фашисти... задаеш питання "- а що таке НАТО ???"... хоч би одна людина яка дійсно інформована і адекватна відповіла на це. Виходячи із всього цього, я виражаю лише свою думку, я категорично проти референдума найближчим часом, так як інформатизованість суспільства майже нуль, я нехочу щоб майбутнє України вирішували люди "печерних часів"
junglzZmachinE    | 17.12.2008, 19:38
...які зомбовані проросійською пропогандою, не маючи при цьому власної точки зору і які повністю залежать від тих політичних поглядів які вони сповідують. Я не хочу щоб образ українця супроводжував тупого пьяного імбицила який залежить від телебачення и тих подій які йому тлумачать його "політичні ідеали і генії", у людей в яких "вшиті" в мозок застарілі принципи існування в суспільстві не можуть адекватно зрозуміти ті політичні процеси які на даний момент проходять в світі, і тому я вважаю, на даному етапі, референдум щодо НАТО це лише той маленький момент коли певні сили хочуть показати що в країні є демократія і що люди в праві вирішувати. Але насправді, такий крок щодо приєдняння до НАТО, потрібно щоб вирішували люди які компетеньтні в цьому питанні, і розуміють що до чого, а також як буде краще для країни, тобто люди які фахівці своєх справи.
awfulBear    | 06.01.2009, 21:32
вася, товя мова на уровне плинтуса. ты наверное прошел по Крещатику, почитал рекламу и решил что хаваешь украинский вопрос. похоже, твой учитель по фсб поставит тебе 2, поскольку плодить несвежие бездарные мысли стибринные в нете - ума не надо. Хай тобі щастить!
криця    | 17.12.2008, 19:18
Звичайно,коли людину позбавили роботи,зарплати,надіі на найближче майбутнє-то на запитання :як він відноситься до незалежності своєі держави-мабуть складно отримати позитивну відповідь.Алеж ці часи пройдуть і тоді (якщо не буде пізно)прийдеться вирішувати-як цю Незалежність зберегти і захистити!Хлопці з сусіднього Двору хі-хі-кають "да кто Украине угрожает,кому она нужна?"Одні так говорять тому,що не розумні,а другі тому, що хитрі і розраховують на нерозумних.Чи Украіна зможе колись сама себе захистити?Ніколи,також як і Прибалти,Польща,Болгарія,Румунія і др.Хтось кричить про положення конституціі про нейтралітет.А нейтралітет це як?Швейцарія в нейтралітеті чому?Тому що з УСЬОГО СВІТУ КАПІТАЛИ там приховані усіх сильних світу цього!А чім Украіна забезпечить свій нейтралітет???Чи може й справді "славянская солідарность,братство"???Не смішіть людей ,на своій шкурі вже відчули.То кудиж?В малоросію?В хохли?В вічні провінціали?Думати треба на тверезу!
Джулико    | 24.12.2008, 10:02
Цікаво,що ж такого ви відчули на своїй шкурі від"славянской солидарности"? Ані я,ані мої рідні,друзі та знайомі не мають нічого проти слав’янської солідарності та братерства,а ось міжнаціональна ворожнеча та типа "демократія",яку народу подають як можливість поливати помоями один одного безвідповідально,яку нав’язують такі як ви -- нам не до вподоби..Українці миролюбива нація і тому,хто не веде агресивну політику нема чого боятись..А в нас роблять штучно ворогів и намагаються втягнути в воєний блок -та на біса нам він здався?Стільки проблем у країні !!! Та працюйте,не воруйте,робіть приємні ,добрі речі,допомагайте всім потребуючим чим можна..Так шо це ви не смішіть народ..Якщо ви самі себе відчуваєте хохлами-провінціалами,то це провина Ющенко,бо він все зробив для того,щоб країну в світі сприймали як бідненьку ,вічно всими притискувану та обшуковану блукаючу з однієї країни ЄС до іншої з протягнутою рукою..Так шо ми за БЛОК СЛАВ’ЯН !
1   2    →
Реклама
Останні новини розділу
Обзор сети